Tarzi: komPOST

A blognak nincs különösebb célja. Eggyel több mindent olvashatsz el, látogathatsz meg naponta a világhálón :) Betekintést nyerhetsz nem egyszerű világomba.

Ne felejtsd el elmenteni kedvenceid közé: Ctrl+D

Holdfázis

CURRENT MOON

Friss topikok

2012.10.29. 20:07 Tarzi

3 nap, 3 túra, 3 vidék I. rész

1. nap: Szálkai-tó őszbe borulva

Az elmúlt hosszú hétvégén egyszerűen muszáj volt kihasználni a jó idő adta lehetőségeket. Szóval kapva kaptam az alkalmon, hogy minél több időt a szabadban tölthessek.

Most azonban nem csak az erdő, a természet iránti szeretet motivált. Nem olyan rég megvettem életem első DSLR gépét, és azt akartam próbálgatni, ismerkedni vele. Tévedés ne essék, nem kívánok fotós babérokra törni, csak egyszerűen több lehetőséget nyújt számomra, mint egy kompakt gép.

No de térjünk is vissza a fő témánkhoz. Szóval október 21-én, vasárnap reggel fél hatkor felkerekedtünk, és átruccantunk Szálkára édesanyámékkal. Amíg az ősök pecáztak, mi ketten nagynénémmel elindultunk felfedezni a tó környékét. Csodáltuk, ahogy a szürreálisan nyomasztó köd pár óra alatt felszáll a tóról, majd szikrázó napsütésben gyönyörködhettünk az őszi erdő színeiben a túlparton.

Egy jó tanács: kamásli mindig legyen nálunk, ha úgy gondoljuk, hogy nem kell, akkor is! Két és fél órás reggeli séta a hol sípcsontig, hol térdig érő fűben gyorsan megteszi a hatását. Még ha bakancsunk überninja tacticool is, esetleg profi túrabakancs a nadrágszár pillanatok alatt ázik át :) A nyirkosság érzése meg nem olyan kényelmes érzés 5-7 fokban.

Egy igazán kellemes őszi napot sikerült eltölteni Tolna megye egyik legnépszerűbb horgásztava(i) környékén. Bejártuk a tópartot, az azt körülvevő dombokat, erdőt. Egy fontos tanulság, a bakkecske kegyetlenül büdös, és legalább fél órára beissza magát a szag az orrnyálkahártyába.

A nap végére sikerült összegyűjteni 12-13 km-t, bár ez nem egy maratoni táv, de nagyon elfáradtunk, mert olykor lehetetlenebbnél lehetetlenebb pozíciókban kellett fényképezni, meredek domboldalakat megmászni, hogy a kép az elképzeléseinkhez legalább hasonlítson. A naplementében fáradtan, elégedetten pattintottuk vissza az objektívsapkákat a gépekre.

A folytatásban: 2. nap: Séta Sötibe a túrapajtikkal.

További képek a facebook albumomban :)

Szólj hozzá!

Címkék: blog beszámoló túra kirándulás tarzi Szálka

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.