Tarzi: komPOST

A blognak nincs különösebb célja. Eggyel több mindent olvashatsz el, látogathatsz meg naponta a világhálón :) Betekintést nyerhetsz nem egyszerű világomba.

Ne felejtsd el elmenteni kedvenceid közé: Ctrl+D

Holdfázis

CURRENT MOON

Friss topikok

2011.11.28. 16:06 Tarzi

Mecsek 700 élménybeszámoló

Egy késő őszi reggelen (2011. november 12.-én) indultunk Hosszúheténybe, a Mecsek 700 teljesítménytúrára. Négyen vágtunk neki a 18,15 km-es távnak és 720 méteres szintemelkedésnek (Ildi, Pityu, Lóránt, jómagam).

A túra első fele igencsak kaptatósra sikerült hisz a teljes távra mért szintemelkedésnek több mint a felét (405 métert) az első ellenőrzőpontig, a Zengő tetejéig tettük meg.

Néhány szem szőlőcukor, és a mérőtoronyba való felmerészkedést követően, meredeken ereszkedtünk Püspökszentlászlón lévő következő pontig. Itt szendvicsekkel vártak minket a kedves szervezők. Kissé megpihentünk, majd megnézegettük Szent László királyunk szép szobrát, és a Diós-kút mellett elhaladva folytattuk kirándulásunkat egészen Kisújbányáig.

A templomhoz felvezető fa lépcső aljában várt minket a következő pecsét egy szelet csokoládé társaságában. Egy kis nézelődés majd a helyi kézművestől való szuvenír vásárlást követően sétáltunk tovább Cigány-hegy mellett egy hosszabb etapot követően érkeztünk meg túránk negyedik ellenőrző pontjához, Pusztabányához.

Itt frissítővel (almalé, narancslé) és egy csomag ropogtatnivalóval várták a szervezők a baktató túrázókat. Rövid pihenő után ismét felkerekedtünk, az üveghuták mellett elhaladva sokáig gázolva az avarban tettük kirándulásunk leghosszabb etapját a hosszúhetényi rajt/cél pontig. Útközben találkoztunk két kedves pónilóval, akik almáért cserébe hagyták, hogy megsimogassuk miniatűr kis fejüket :)

Lassan beérve Hosszúheténybe, a Hármashegy lábánál már túránk végéhez közeledtünk. Kellemesen elfáradtunk, nagyon jól éreztük magunkat, és egy gyönyörű környéken sétálhattunk az év legszínpompásabb évszakában. Eleinte kicsit féltem, hiszen borongósan indult a reggel, de végül csodás napos idő kerekedett ki. A társaság első rangú volt, igazi jó kis túra volt, úgy ahogy szeretem.

Köszönöm kedves túratársaimnak, hogy együtt teljesíthettük ezt a szép kirándulást!

Szólj hozzá!

Címkék: blog túra kirándulás zengő élménybeszámoló teljesítménytúra mecsek tarzi

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.