Tarzi: komPOST

A blognak nincs különösebb célja. Eggyel több mindent olvashatsz el, látogathatsz meg naponta a világhálón :) Betekintést nyerhetsz nem egyszerű világomba.

Ne felejtsd el elmenteni kedvenceid közé: Ctrl+D

Holdfázis

CURRENT MOON

Friss topikok

2012.01.02. 19:21 Tarzi

Egy nap rock


Sokáig gondolkodtam azon, hogy mi is legyen az idei első posztom. Aztán gyorsan válaszra is találtam, mikor kedvesem megmutatott egy számomra nagyon érdekes videót.

Egy dokumentumfilm fog következni. 1981. augusztus 22-én, a Hajógyári-szigeten tartott rockfesztiválról készítette Árvay Jolán és Sántha László a következő anyagot Egy nap rock címmel. Fogadjátok sok szeretettel, számomra óriási élmény volt látni a több mint 30 évvel ezelőtti felvételeket. Remélem nektek is annyira érdekesek lesznek a képek,a hangok, és a retro (bár szerintem aboszlút nem megkopott) fesztivál feeling mint nekem.

Ez a fesztivál (mert az volt, egy napos volta ellenére) Szuperkoncert néven került megrendezésre. A Fekete Bárányok (P.Mobil, Beatrice, Hobo Blues Band) koncert folytatásának szánták, még több együttest bevonva, ám a Zenészszakszervezet égisze alatt. Sajnos az egyik fekete bárány hiányzott, a Beatrice-től a fellépést megtagadták, illetve a zenekarok igencsak szűkös fellépési idővel, mindössze 20-25 perccel gazdálkodhattak. Kisebb sikert lehetett elkönyvelni, nem tudták megismételni az előző évi élményt, de így is igazi gigakoncert lehetett a maga 15-20 ezres látogatójával.

Engedjétek meg, hogy a végére egy kicsit közhelyes legyek, mielőtt elkezditek nézni a videót: „Mert kezdetben volt a Rákkendroll…”

 

 

A fellépők névsora sorrendben:

Új Bergendy, P.Box, Kati és a Kerek Perec, Új Skorpió, Edda Művek, KFT, Korál, Mini, Saturnus, V-Moto Rock, East, P. Mobil, Hobo Blues Band, Karthago - Vendégként fellépett Presser Gábor - a Ki vagyok én c. HBB-dalban működött közre szájharmónikán, így a dal két herflis felállásban volt hallható - Benkő László és Fenyő Miklós, a műsort pedig Bródy János és Keresztes Tibor, azaz Cintula vezette.

 

Forrás:

http://hu.wikipedia.org/wiki/Egy_nap_rock

http://hu.wikipedia.org/wiki/Fekete_B%C3%A1r%C3%A1nyok

http://passzio.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=16399

 

 

4 komment

Címkék: blog nap rock koncert fesztivál egy dokumentumfilm tarzi


A bejegyzés trackback címe:

https://tarzi.blog.hu/api/trackback/id/tr163514640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ritke 2012.01.05. 07:39:35

Múltkor én is ilyen hangulatban voltam, és ezt a videót néztem meg: videotar.mtv.hu/Videok/2011/12/18/15/Lesz_egyszer_egy_Ifipark_.aspx

Ez az Ifiparkról szól, szintén nagyon érdekes!

Tarzi 2012.01.05. 10:30:17

@Ritke: Köszi szépen, tényleg tök érdekes, nem is nagyon tudtam eddig az Ifiparkról. Vagyis láttam már kívülről, de sosem tudtam hogy az micsoda :) Köszi, tényleg tök érdekes volt, megérne egy posztot :)

Ritke 2012.01.05. 16:14:53

Én is így voltam vele. Érdekel, hogy végül is mi lesz a sorsa az épületnek, és tényleg lesz-e egy koncert, ha felújítják. Oda el kellene majd menni:)

Tarzi 2012.01.10. 15:45:52

@Ritke:
Remélem felújítják, tuti hangulatos lenne, bár lehet hogy az árakkal kicsit elszállnának, sajnos ma ez nagyon jellemző. De azért bízok benne, hogy összejön :)
süti beállítások módosítása